Kodex aliance
  1. 1. Na prvním místě je pro nás vždy zákazník a jeho informovanost, upřednostňujeme otevřený, etický přístup, se zaměřením na kvalitu a možnost přímé komunikace.
  2. 2. Upřednostňujeme zboží s jasným původem a seriózní historií značky.
  3. 3. Upřednostňujeme složení a funkčnost produktů před jednostranným zaměřením na cenu a chuť.
  4. 4. Upřednostňujeme maximální čistotu, jasný původ a ověřenou formu použitých surovin.
  5. 5. Upřednostňujeme produkty (kapsle, tobolky, instantní a tekuté formy) s minimalizovaným obsahem balastních aditiv, pojiv a umělých sladidel.
  6. 6. Upřednostňujeme seriózní značky investující do vývoje a složení před značkami zaměřenými na agresivní mass-marketing.
  7. 7. Upřednostňujeme značky/výrobce, které podporují zdravý a etický životní styl

Filozofie

Vítejte na stránkách Etické Fitness Aliance (eFIA.cz)!

eFIA.cz je blogem a etickým kodexem společnosti ForActiv.cz s.r.o.  a  vybraných obchodních partnerů založeným v roce 2012. Hlavní misí Etické Fitness Aliance  je přinést maximální možnou kvalitu do nabízeného zboží a služeb, od jasného původu, přes zpracování a formu použitých surovin, po konečnou čistotu produktu s minimem balastních aditiv. Hlavním cílem členů aliance je vždy upřednostňovat etické principy péče a služby pro ostatní, čímž se samozřejmě staráme i sami o sebe a naši společnou budoucnost.

Náš kodex pro doplňkovou a sportovní výživu:

  1. Na prvním místě je pro nás vždy zákazník a jeho informovanost, upřednostňujeme otevřený, etický přístup, se zaměřením na kvalitu a možnost přímé komunikace.
  2. Upřednostňujeme zboží s jasným původem a seriózní historií značky.
  3. Upřednostňujeme složení a funkčnost produktů před jednostranným zaměřením na cenu a chuť.
  4. Upřednostňujeme maximální čistotu, jasný původ a ověřenou formu použitých surovin.
  5. Upřednostňujeme produkty (kapsle, tobolky, instantní a tekuté formy) s minimalizovaným obsahem balastních aditiv, pojiv a umělých sladidel.
  6. Upřednostňujeme seriózní značky investující do vývoje a složení před značkami zaměřenými na agresivní mass-marketing.
  7. Upřednostňujeme značky/výrobce, které podporují zdravý a etický životní styl