Členové týmu

Představujeme členy eFIA.cz: Fitness & Wellness Shop Plzeň – Kollárova 22.

Plzeňská prodejna ForActiv.cz na ulici Kollárova si

Představujeme členy eFIA.cz: Fitness & Wellness Shop Plzeň – Kollárova 22.

Můžete nám povědět něco o filozofii prodejny? Na jaké oblasti doplňků se orientujete?

Naším dlouhodobým cílem , je dostat do podvědomí stávajících ale i budoucích zákazníků to, že u nás najdou vždy jen kvalitní a funkční produkty. Nejde nám jenom o jejich spokojenost co se nákupu týče, ale i to aby se u nás cítili dobře .

Jaké zboží nabízíte a kdo jsou vaši zákazníci?

Nabízíme produkty , jak pro sportující lidi, tak pro běžnou populaci. Zboží je rozděleno do dvou kategorií. První bychom mohli nazvat fitness, kam patří především silové sporty a druhou vytrvalostní. Další velkou kategorií je oblast zdraví. Zde najdeme výživu a Potraviny bez umělých sladidel a balastních aditiv.

Našimi zákazníky jsou jak lidi z fitness center, tak crossfiteři, vytrvalostní sportovci, vegani, sportující děti, ale i senioři a studenti, lidi kteří sportují na vyšší úrovni , tak i ti kteří to dělají jenom pro zábavu.

Nabízíte nějaké benefity pro pravidelné zákazníky? Jinými slovy, vyplatí se novému zákazníkovi vaši kamennou prodejnu navštívit osobně?

Naši pravidelní zákazníci mají u nás vytvořenou registraci na základě které mají zvýhodněné ceny, taky policisté , hasiči a studenti mají speciální slevy. Ceněné jsou i ochutnávky, různého druhu, např.tyčinky, proteiny , muesli a podobně. Dalším oblíbeným zpestřením jsou pečené dobrůtky z našich surovin, které nám obstarává výživová poradkyně Dagmar Tonková. Nově příchozí zákazník určitě ocení kvalitní poradenství a pomoc s výběrem. A jakou zlatou tečku v dnešní uspěchaném s světě  si u nás můžete odpočinout a pochutnat na dobrý kávě nebo si jí vzít s sebou.

Změnil se nějakým způsobem vkus zákazníka, či jeho nárok na kvalitu sportovní výživy v porovnání s nároky cca před 10-15 lety?

Máme radost že Lidi obecně začali přemýšlet nad tím , za co své peníze utratí. Zajímají je informace z čeho a jak se daný produkt vyrábí. Již není primární být velký ale záleží už i na zdraví.

Současný trh sportovní výživy je doslova zavalen laciným výprodejovým zbožím – tzv. „fitness fast-foodem“. Jak hodnotíte tento trend?

Tento trend laciných sportovních značek jsme pocítili tak dva roky zpátky. Jde o levné a nekvalitní zboží s přehnanou reklamou. I když spousta lidí podlehla ,kouzlu nafouklých pánů na etiketě, stejně se časem vrátili zpátky k nám. Sami poznali, že je zásadní rozdíl mezi kvantitou a kvalitou.