Encyklopedie A-Z

Ř Š Ž Č A B C
D E F G H CH I
J K L M N O P
Q R S T U V W
X Y Z
Filozofie

 /

Kodex aliance
  1. 1Na prvním místě je pro nás vždy zákazník a jeho informovanost, upřednostňujeme otevřený, etický přístup, se zaměřením na kvalitu a možnost přímé komunikace.
  2. 2Upřednostňujeme zboží s jasným původem a seriózní historií značky.
  3. 3Upřednostňujeme složení a funkčnost produktů před jednostranným zaměřením na cenu, množství a chuť.
  4. 4Upřednostňujeme maximální čistotu, jasný původ a ověřenou formu použitých surovin.
  5. 5Upřednostňujeme produkty (kapsle, tobolky, instantní a tekuté formy) s minimalizovaným obsahem balastních aditiv, pojiv a umělých sladidel.
  6. 6V kategorii produktů živočišného původu, upřednostňujeme produkty evropského původu, které obsahují suroviny vyráběné v souladu s evropskými normami.
  7. 7Upřednostňujeme privátní/nezávislé značky před korporátními značkami zaměřenými na mass-marketing.
  8. 8Upřednostňujeme takové značky/výrobce, kteří přispívají ke zvýšení kvality a čistoty životního prostředí.

Sladový extrakt z ječmene

Popis: Slad je naklíčené a usušené zrno ječmene, které je známé především pro své použití při výrobě piva. Kromě toho se ze sladu vyrábějí také extrakty (výtažky), které se ve formě podobné medu nebo usušeného prášku používají jako přírodní sladidlo. Sladový extrakt obsahuje snadno vstřebatelné sacharidy, minerální látky (vápník, sodík, fosfor, chlor, železo) i vitamíny skupiny B (především niacin, B3).